Науково-методична проблема
«Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження активних форм
роботи на уроках трудового навчання»
Для мене, життєва компетентність – це знання, уміння, життєвий досвід особистості, її
життєтворчі здатності, необхідні для розв'язання життєвих завдань і
продуктивного здійснення життя як індивідуального життєвого проекту.
Формування компетентностей:
*Соціальна
(вміння
безконфліктно працювати, вміння приймати рішення, вміння робити вибір, вміння
брати відповідальність);
*Діяльна (
дотримування загально навчальних умінь і навичок, розв’язання навчальних завдань і життєвих проблем);
*Комунікативна ( взаємодія з
людьми, робота в групі, в парі);
*Полікультурна і соціокультурна ( засвоєння
культурних і духовних цінностей);
*Інформаційна ( вміння
добувати, аналізувати, відбирати інформацію, її перетворювати і передавати);
*Саморозвитку й самоосвіти ( потреба і
готовність навчатися як у професійній діяльності, так і у особистому й
суспільному житті).
Основна робота вчителя – це цікаво і ефективно проведений урок:
Для
проведення цікавого та ефективного уроку використовую такі стратегії навчання:
• інноваційні освітні технології ;
• нестандартні уроки чи нестандартні цікаві завдання;
• ігрові форми роботи;
• засоби мультимедіа;
• міжпредметні зв’язки.
Курси підвищення
кваліфікації
- учителів трудового навчання, які
викладають предмети освітньої галузі «Технології» (технічні види праці» та
«Креслення» (свідоцтво від 26 травня 2017 р. номер 1422, видане КОІППО ім..В.Сухомлинського
(90год)
- дистанційний курс «Організація навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» (сертифікат від 27 червня 2019 р. № 02136577-0486/19 на 15 год)
- Онлайн-курс «З місця в кар’єру», сертифікат EDERAвід 17.01.2020р. на 5 годин
Немає коментарів:
Дописати коментар