Методична робота та самоосвіта


Науково-методична проблема
«Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження активних форм роботи на уроках трудового навчання»
Для мене, життєва компетентністьце знання, уміння, життєвий досвід особистості, її життєтворчі здатності, необхідні для розв'язання життєвих завдань і продуктивного здійснення життя як індивідуального життєвого проекту.


Формування компетентностей:
*Соціальна (вміння безконфліктно працювати, вміння приймати рішення, вміння робити вибір, вміння брати відповідальність);
*Діяльна ( дотримування загально навчальних умінь і навичок, розвязання навчальних завдань і життєвих проблем);
*Комунікативна ( взаємодія з людьми, робота в групі, в парі);
*Полікультурна і соціокультурна ( засвоєння культурних і духовних цінностей);
*Інформаційна ( вміння добувати, аналізувати, відбирати інформацію, її перетворювати і передавати);
*Саморозвитку й самоосвіти ( потреба і готовність навчатися як у професійній діяльності, так і у особистому й суспільному житті).


Основна робота вчителяце цікаво і ефективно проведений урок:
Для проведення цікавого та ефективного уроку використовую такі  стратегії навчання:
інноваційні освітні технології ;
нестандартні  уроки чи нестандартні цікаві завдання;
ігрові форми роботи;
засоби мультимедіа;
міжпредметні зв’язки.

Курси підвищення кваліфікації  
  •       учителів трудового навчання, які викладають предмети освітньої галузі «Технології» (технічні види праці» та «Креслення» (свідоцтво від 26 травня 2017 р. номер 1422, видане КОІППО ім..В.Сухомлинського (90год)
  •         дистанційний курс «Організація навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» (сертифікат від 27 червня 2019 р. № 02136577-0486/19 на 15 год)
  •          Онлайн-курс «З місця в кар’єру», сертифікат EDERAвід 17.01.2020р. на 5 годин


Немає коментарів:

Дописати коментар